4. helmikuuta 2014

Something about me

Tästä se alkaa, oman blogin pitäminen! Tarkotuksena ois kirjottaa jokapäiväisestä elämästä ennen vaihtovuotta ja sen aikana. Mitä tästä tulee sen näkee sitten vähän myöhemmin..
Oon juuri 17 vuotta täyttänyt tyttö Helsingistä, joka on lähdössä vaihtoon Etelä-Amerikkaan ens kesänä. Järjestö, joka mut vaihtoon lähettää on Rotary. Päätöksen hakea vaihtoon tein virallisesti viime kesänä ja se tuntu lopulta tosi luonnolliselta vaihtoehdolta. Ajatus elämästä jossain ihan muualla oli kyteny pitkään ja idea vaihdosta ei tullu mitenkään hetken mielijohteena. Siitä lähti sitten hakuprosessi, minkä huipentumana sain tietää, että mä oon yksi noin 150:stä suomalaisesta rotarivaihtarista!
 
Normaaliin elämään mulla kuuluu perheen ja lukion lisäksi koripallo, joka vie paljon mun päivittäisestä vapaa-ajasta. Vaihtoon lähdettäessä harrastus todennäköisesti jää, mutta kaikki on mahdollista!
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti