20. helmikuuta 2015

TRUX

Terveisiä Trujillosta! Mun kuukausi täällä on lähtenyt hyvin käyntiin. Matkustettiin saksalaisen vaihtarin Janin kanssa yöbussilla Limasta tänne ja voin sanoa, että vaikka se oli mukavin bussi missä oon ikinä nukkunu, oltiin kuoleman väsyneitä aamulla kun perheet oli meitä vastassa terminaalissa, hahha. Mä asun isossa talossa uima-altaineen kaikkineen ihanan viisihenkisen perheen kanssa ja sää hellii hellelukemillaan. Verrattuna Limaan täällä lämpötila on huomattavasti siedettävämpi, viimesinä päivinä Limassa oli niin kuuma, että kun lähdit suihkusta aloitit hikoilemisen heti uudestaan.. Vaikka lämpö on kiva juttu, ei mua jatkuvaan helteeseen oo kyllä tehty. Suomalainen mikä suomalainen.
Täällä me vietetään lomia nyt kuukauden ajan, ilman mitään velvollisuuksia opiskelun suhteen. Yliopisto alkaa maaliskuun puolella, saas nähä mitä siitä tulee, hah. Sain myös juuri sähköpostin, että tuun viettämään mun vuoden loppuun samassa perheessä, kun missä oon ollu nyt uudesta vuodesta lähtien ja en vois olla onnellisempi, kaikki on mennyt upeesti siellä.
Hiljaiselo on aina hyvä merkki, muistakaa se. 127 päivää Perussa jäljellä.. Mihin se aika kuluu...?
 
xoxo
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti