9. heinäkuuta 2014

Huominen on huomenna vaik oltais jo sen puolella

Peruun lähtöön alle 20 päivää jäljellä, eikä se tunnu ollenkaan todelliselta. Suvulle on sanottu jo viimeiset heipat ja ensimmäiset ystävät hyvästelty. Parhaan kaverin noustessa bussiin, ihan niin kuin minä tahansa muuna päivänä, on vaikea tajuta, että toisen näkee seuraavan kerran yli vuoden päästä..

seittemänvuotiaasta lähtien <3
Koulun viimeset viikot ja alkukesä kulu kuin sumussa. Oli koko ajan kauheesti tapahtumaa, eikä aikaa vaan olla jäänyt yhtään jäljelle. Viimenen koeviikko tuli ja meni, päättärit tuli ja meni ja kesätyöt tuli ja meni. Klubilta Perusta on tullut viestiä ja olin niin ylpeä ittestäni kun vastasin sähköposteihin espanjaksi! Ne neljä lukiokurssia espanjaa tulee kyllä hyödyksi.. Perheen tyttären kanssa olen myös jo jutellut ja perhe vaikuttaa tosi ihanalta :) Lahden koulutuskin on tässä välissä ollut, eikä siitä lopulta mun kohdalla paljon jäänyt käteen lähinnä sen takia, että oon ainoa Peruun lähtijä. Mutta hyviä neuvoja ja tietoa sieltä sai! Nyt mulla on myös oma Rotary-huppari ja edustustakki juuri saapunut postiin! (:

USA - Peru
Vietin juuri kolme viikkoa Saksan Beeskowissa Berliinin läheisyydessä ja voin sanoa, että oli unohtumaton reissu! Mietin talvella, että kannattaako mun oikeesti lähteä Saksaan juuri ennen, ku tulee lähtö pois kotoa vuodeksi, mutta nyt en kadu mitään. Kannatti lähteä! Tää oli tavallaan harjoitusta vaihtoa varten. Matka ylitti mun odotukset tuhannesti, enkä ois ikinä uskonut että noin lyhyessä ajassa ihmiset ympärillä voi tulla niin tärkeiksi. Ajatukset oli tosin jossain ihan muualla, kuin vuoden vaihdossa, varsinkin kun saksan kielellä eli. Nyt kun tuli Suomeen niin iski se määrä hommaa joka on vielä jäljellä..

team <3


USA - USA - Peru


Ennen Perua on vielä jäljellä, Suomen lipun osto, tuliaiset, pinssien teko, esitelmä Suomesta, ja lista on jatkuu.. Yksi tapa siirtää stressiä on ajatella sitä, kuinka onnekas oon, kun saan matkustaa näin paljon. Kun viettää aikaa ulkomailla tajuaa kuinka paljon opittavaa maailmasta on ja jotenki se oma minä muotoutuu. Ihana elämä <3
 
PS. Kuvia mun ihanista läksiäisjuhlista. Rakastan mun ystäviä ne on parhaimpia maailmassa .. <3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti